Сторінки

понеділок

Декоративне панно

Проект «Декоративне панно»

     Перед початком роботи над проектом прошу усіх учнів пригадати основні правила техніки безпеки та алгоритм роботи у нашій майстерні. Для цього вам необхідно перейти сюди - "Правила безпечної праці".
     Наступним кроком прошу пригадати інформацію про те, що таке творчий проект та про те, з яких етапів він складається. Також повторіть інформацію про моделі-аналоги. Для цього переходимо сюди - "Про проекти".
     Ось і все - ми готові до виконання творчого проекту

"Декоративне панно" 

Організаційно-підготовчий етап виконання проекту


     1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Дай відповіді на запитання та запиши їх у зошит
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті декоративні панно?
- З яких матеріалів можна виготовити декоративне панно?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).
     2. Перегляньте відеофайл про різноманітні варіанти створення декоративних панно: "Панно"
     3. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів проектування, з якими ти ознайомився у минулі роки (фантазування, біоніки) та в цьому році. Для цього переглянь інформацію тут - для учнів 7-го класу "Фокальні об'єкти" та тут - для учнів 8-го класу - "Комбінаторика".
    Отже, перед кожним з нас є свій варіант декоративного панно.
    4. Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою ідею. 
    5. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого. 
     Увага! Для початку повтори матеріал про моделі аналоги тут - "Моделі-аналоги". Якщо тобі важко самостійно знайти моделі-аналоги, то можна скористатися загальним «Банком даних виробів-аналогів». На електронному диску, в який ти потрапиш, знайди папку із назвою "Декоративне панно". Ті, що тобі сподобаються (4-5 фото чи більше за бажанням) скопіюй собі на комп'ютер або мобільний пристрій. Ці фото знадобляться нам для подальшої роботи.
     6. Оглянь уважно свій банк даних та дай у зошиті відповіді на запитання:
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
- Які характерні ознаки, поширені в регіоні твого проживання, властиві обраним технологіям для виготовлення та оздоблення виробу?
     7. Зроби висновок та запиши його у зошит:
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________
- Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.
     8. Фото виробу, який ти вибрав за основу, розмісти у повідомленні на нашій "Електронній дошці". Не забудь написати своє прізвище та ім'я.

Конструкторський етап виконання проекту

     1. Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:
- Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до твого проекту?
- Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?
- Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?
- Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?
     2. Повтори інформацію про кресленики та ознайомся з процесом проеціювання. Для цього перейди сюди - для учнів 7-го класу "Дві площини проекцій" та для учнів 8-го класу - "Проеціювання".
     Виконай практичне завдання (для учнів 7-го класу):


     Виконай практичне завдання (для учнів 8-го класу):


          4. При потребі виконай додатково малюнки, схеми, викрійки, варіанти оздоблення.  Увага! Для цього використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.
     Наприклад:
1
1
     5. Повтори інформацію про конструкційні матеріали та їх властиквості тут - для учнів 7-го класу - "Матеріали" та тут для учнів 8-го класу - "Хімізація виробництва". Дай відповідь на запитання та заповни у зошиті таблицю:
- Як властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки деталей?
     6. Визнач, які інструменти та пристосування потрібні тобі для роботи. Заповни у зошиті таблицю.
     7. Ознайомся з інформацією про машини та механізми тут - для учнів 7-го класу "Машини та механізми" та для учнів 8-го класу про машини та механізми тут - "Енергетичні машини" та тут - "Розвиток техніки".

Технологічний етап виконання проекту

     1. Заповни таблицю, в якій покажи послідовність виготовлення виробу
     2. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи. 
     З ними ти ознайомишся на кожному уроці під час виготовлення виробу.
     3. Виконай технологічні операції згідно складеного плану.
1

Заключний етап виконання проекту

     1. Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит:
- Чи отримав ти виріб, який запланував?
- Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз?
- Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?
     2. Підрахуй орієнтовну вартість витрачених матеріалів.
     3. Проаналізуй результати проектування та презентуй свій виріб (склади самостійно орієнтовний план захисту та продумай рекламу для твого виробу)
 
1
1

Немає коментарів:

Дописати коментар