Перед
початком роботи над проектом прошу усіх учнів пригадати основні правила
техніки безпеки та алгоритм роботи у нашій майстерні. Для цього вам
необхідно перейти сюди - "Правила безпечної праці".
Наступним кроком прошу пригадати інформацію про те, що таке творчий проект та про те, з яких етапів він складається. Також повторіть інформацію про моделі-аналоги. Для цього переходимо сюди - "Проекти. Моделі"
Ось і все - ми готові до виконання творчого проекту
1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Дай відповіді на запитання та запиши їх у зошит
Наступним кроком прошу пригадати інформацію про те, що таке творчий проект та про те, з яких етапів він складається. Також повторіть інформацію про моделі-аналоги. Для цього переходимо сюди - "Проекти. Моделі"
Ось і все - ми готові до виконання творчого проекту
"Свічник"
1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Дай відповіді на запитання та запиши їх у зошит
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті свічники?
- З яких матеріалів можна виготовити свічник?
- Чи потрібні в нашому житті свічники?
- З яких матеріалів можна виготовити свічник?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).
2. Спробуй намалювати у зошиті свій
майбутній виріб з допомогою методів проектування, з якими ти ознайомився
у минулі роки (фантазування, біоніки) та в цьому році. Для цього перейди сюди - "Комбінаторика".
Отже, перед кожним з нас є свій варіант свічника.
3. Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою ідею.
4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого.
Увага! Якщо тобі важко самостійно знайти моделі-аналоги, то можна скористатися загальним
«Банком даних виробів-аналогів».
На електронному диску, в який ти потрапиш, знайди папку із назвою
"Свічник". Ті, що тобі сподобаються (4-5 фото чи більше за
бажанням) скопіюй собі на комп'ютер або мобільний пристрій. Ці фото
знадобляться нам для подальшої роботи.
6. Оглянь уважно свій банк даних та дай у зошиті відповіді на запитання:
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
- Які характерні ознаки, поширені в регіоні твого проживання, властиві
обраним технологіям для виготовлення та оздоблення виробу?
7. Зроби висновок та запиши його у зошит:
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________
- Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.
8. Фото виробу, який ти вибрав за основу, розмісти у повідомленні на нашій "Електронній дошці". Не забудь написати своє прізвище та ім'я.
8. Фото виробу, який ти вибрав за основу, розмісти у повідомленні на нашій "Електронній дошці". Не забудь написати своє прізвище та ім'я.
Конструкторський етап виконання проекту
1. Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:
- Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до твого проекту?
- Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?
- Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?
- Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?
2. Повтори інформацію про кресленики та ознайомся з процесом проеціювання. Для цього перейди сюди - "Проеціювання".
Виконай практичне завдання:
Виконай практичне завдання:
3. Створи необхідний для майбутньої роботи шаблон за вибором. Наприклад:
4. При потребі виконай додатково малюнки, схеми, викрійки, варіанти оздоблення. Увага! Для цього використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.
Наприклад:
1
5. Повтори інформацію про конструкційні матеріали та їх властивості тут "Хімізація виробництва". Дай відповідь на запитання та заповни у зошиті таблицю:
- Як властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки деталей?
7. Ознайомся з інформацією про машини та механізми тут - "Енергетичні машини" та тут - "Розвиток техніки".
Технологічний етап виконання проекту
1. Заповни таблицю, в якій покажи послідовність виготовлення виробу
2. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи.
З ними ти ознайомишся на кожному уроці під час виготовлення виробу.
3. Виконай технологічні операції згідно складеного плану.
1
Заключний етап виконання проекту
1. Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит:
- Чи отримав ти виріб, який запланував?
- Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз?
- Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?
2. Підрахуй орієнтовну вартість витрачених матеріалів.
3. Проаналізуй результати
проектування та презентуй свій виріб (склади самостійно орієнтовний план
захисту та продумай рекламу для твого виробу)
Немає коментарів:
Дописати коментар