Сторінки

неділю

До уваги учнів 8-х класів

     Пропоную учням 8-х класів повторити та ознайомитись з інформацією, яка стане в пригоді при виконанні творчих проектів у поточному навчальному році. 

Давайте будемо здорові! 

     Давайте повторимо інформацію про те, як зберегти своє здоров’я і не нашкодити здоров’ю однокласників. Прочитайте інформацію про основні правила внутрішнього розпорядку шкільної майстерні, загальні правила виробничої гігієни та загальні правила безпечної праці під час виконання практичних робіт, перейшовши за посиланням – «Давайте поводити себе правильно».

Неймовірний світ проектів. 

     Розробка творчого проекту включає в себе певні етапи. Пригадайте інформацію про проектну діяльність та її основні складові частини, перейшовши за наступними посиланнями – «Проект та його основні етапи» а також тут - «Міні-маркетингове дослідження». 
     Нагадую, що вироби, подібні за призначенням до того, який ми будемо виготовляти, називаються моделями-аналогами. Саме ж слово «аналог» походить з грецької мови й означає подібний. З моделей-аналогів ми формуємо банк-даних творчих ідей (фото чи малюнки виробів), на основі яких виберемо базову модель, яка надалі стає основою для розробки власного майбутнього виробу.
      Детальніше про моделі-аналоги читаємо тут – «Моделі-аналоги». 
     Де можна знайти інформацію про наш майбутній виріб та світлини моделей-аналогів. Джерел інформації є дуже багато. Але головне – вміти ними правильно користуватись. Інформацію про цей етап проектування читаємо за цим посиланням – «Джерела та пошук інформації».
     Створюючи нові вироби, ми будемо користуватись різноманітними методами проектування. Повторіть інформацію про методи проектування, які ми застосовували в 5-7 класах, перейшовши за наступними посиланнями – «Метод фантазування», «Метод біоформ» та «Метод фокальних об’єктів».
     Новим в цьому навчальному році для нас стане «Метод комбінаторики». З ним знайомимось за наступним посиланням – «Метод комбінаторики».

Графічні зображення.

    В процесі роботи ми використовуємо та створюємо свої власні кресленики, ескізи, об’ємні зображення, просто малюючи виріб чи створюючи його проекції. При цьому нам необхідно дотримуватись певних правил і знати міжнародну «мову креслення». Повторити інформацію про ці важливі для проектування поняття можна, перейшовши за цими посиланнями - «Графічні зображення», «Виконання креслеників та ескізів» та «Графічні зображення на дві площини проекцій».
     Іноді трапляється так, що навіть двох зображень деталі чи самого виробу для виконання творчого проекту не вистачає. Що ж робити в такому випадку? Відповідь на це запитання ми дізнаємось, перейшовши за цим посиланням – «Проеціювання на три площини проекцій». 

Конструкційні матеріали.

     Для виготовлення кожного виробу обирають конструкційні матеріали, зважаючи на їх властивості. Повторюємо інформацію минулих років, перейшовши за посиланнями - «Види конструкційних матеріалів» та «Властивості конструкційних матеріалів».
     В сучасному світі технології виготовлення конструкційних матеріалів постійно удосконалюються, але поряд з тим зростає і небезпека для нашого здоров’я. Про можливий негативний вплив матеріалів хімічного походження на наше здоров’я читаємо за цим посиланням - «Матеріали хімічного походження».

Технологічні операції.

     Процес виготовлення виробу можна поділити на певні етапи, які ми будемо називати виконанням технологічних операцій
     Виготовлення виробу розпочинають з розмічання, про яке дізнаємось детальніше, перейшовши за посиланням – «Технологічна операція розмічання».
     Після того, як ми виготовили деталі виробу, нам необхідно їх з’єднати між собою. Про цей процес ви дізнаєтесь, перейшовши за посиланням – «Технологічна операція з’єднання». Також часто ми використовуємо у своїй роботі термоклей. Про те, як правильно ним користуватись, дізнаємось, перейшовши за посиланням «Використання термоклею».
     Одним із завершальних і надважливих етапів у виготовленні виробу є технологічна операція оздоблення. У навколишньому світі поняття оздоблення дуже тісно пов’язане із декоративно-прикладним (ужитковим) мистецтвом. Про нього ви дізнаєтесь, скориставшись наступним посиланням – «Декоративно-прикладне (ужиткове) мистецтво». 

Інструменти, обладнання, пристосування, техніка.

     За креслениками та ескізами виготовляють деталі, з яких потім складають виріб. У кожному пристрої є певні механізми. У машинах є механізми перетворення і передачі руху. А як же працюють ці машини та яких типів вони бувають, в залежності від виконуваної роботи. Про це ми дізнаємось, перейшовши за посиланням – «Машини».

А зараз переходимо до проектів, які ми обрали для виконання в поточному навчальному році. 

2020-2021 навчальний рік

"Творчі проекти"

 

4 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Запрошую відвідати оновлений проект за новою адресою, вказаною на головній сторінці блогу.

      Видалити
  2. Дуже цікава і корисна інформація. Зручний інтерфейс з посиланнями. Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Запрошую відвідати оновлений проект за новою адресою, вказаною на головній сторінці блогу.

      Видалити