Сторінки

вівторок

Обираємо майбутній виріб

     Урок №1-2 по проекту «Іграшка для мене, іграшка для тебе, іграшка для всіх…» для учнів 5-х класів – «Вступ. Підготовчий етап проекту».


План

     1. Уважно перегляньте презентацію – «Вступ. Підготовчий етап проекту».
     2. При потребі ознайомтесь з основними правилами безпеки праці – «Давайте будемо здорові».
     3. При потребі ознайомтесь з інформацією про етапи виконання творчого проекту – «Неймовірний світ проектів».
     4. При потребі ознайомтесь з інформацією про виконання міні-маркетингового дослідження – «Досліджуємо».
     5. Перегляньте банк даних виробів-аналогів – «Банк даних 5 клас».
     Увага! За бажанням можна доповнювати банк-даних виробів-аналогів, але тільки після консультації з учителем та за чіткими правилами.
     6. Проведіть оцінювання виробів-аналогів за таблицею (накресливши та заповнивши її в зошиті)
     Увага! Кількість номерів виробів-аналогів буде залежати від наповнюваності нашого банку-даних. Нагадую, що ми не маємо змоги доторкнутися до усіх виробів та роздивитися всі їхні особливості. Ми орієнтуємося лише на зображення. Тому одні й ті самі конструкції можуть оцінюватися по-різному. Оцінка залежить від вашого власного досвіду, уподобань, настрою.
     Якщо виріб, на вашу думку, відповідає критерію, потрібно поставити знак «+», якщо ні - знак «–».
     Підрахуйте кількість набраних плюсів по кожному виробу-аналогу. Зробіть висновок, записавши в зошит наступне речення: «Найбільше знаків «+» у зразка №__, який і стане моєю базовою моделлю».

Домашнє завдання:

     1. Виконайте інтерактивну вправу «Іграшка для мене».
     2. Виконайте інтерактивну вправу «Праця людину годує, а…».
     3. Виконайте інтерактивну вправу – «Будьмо здорові».
     4. Виконайте інтерактивну вправу «Як правильно виконати проект».
     5. Заповніть «Анкету №1»:
 
1
1

Немає коментарів:

Дописати коментар