Проект «Ключниця»
Технологія основна: «Технологія ручної обробки деревини»
Організаційно-підготовчий етап виконання проекту
1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі . Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит
Чому саме цей проект обрали?
Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
Яким буде мій виріб? (сформулюй декілька вимог до майбутнього виробу)
2. Спробуй
намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів проектування, з
якими ти ознайомився у минулі роки (фантазування, біоніки, фокальних об’єктів)
та на попередньому етапі вивчення тем (метод комбінаторики – беремо краще від
різних об’єктів). Повторити матеріал про ці
методи ти можеш на сторінці "8 клас".
3. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого.
Увага! Якщо важко самостійно знайти інформацію, то можна скористатися загальним «Банком даних виробів-аналогів».
5. Дай у зошиті відповіді на запитання:
Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
Які характерні ознаки, поширені в регіоні твого проживання, властиві обраним технологіям для виготовлення та оздоблення виробу?
6. Зроби висновок та запишіть його у зошит:
Варіант № _____________ є найкращим тому, що ______________
За який час ти зможеш виготовити виріб?
Конструкторський етап виконання проекту
1. Подумайте та дайте в зошиті відповіді на запитання:
Яка конструкція найбільше відповідає вимогам до твого проекту?
Яка технологія найбільше підходить для виготовлення виробу?
Чому обрана технологія виконання найбільше відповідає твоєму задуму та твоїм можливостям?
Що ти плануєш змінити в обраному варіанті виробу?
2. Додаткове завдання: використовуючи інформацію про створення креслеників та ескізів деталей на сторінці «8 клас» виконай наступні завдання:
Увага! Для цього використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.
4. Повтори на сторінці «8 клас» інформацію про конструкційні матеріали. Дай відповідь на запитання та заповни у зошиті таблицю:
Як властивості конструкційних матеріалів впливатимуть на технологію обробки деталей?
6. Повтори інформацію про моделі на сторінці «8 клас»
7. Ознайомся з інформацією:
Найбільш важливі властивості інформації:
об’єктивність, достовірність, повнота, точність, актуальність, корисність,
цінність, своєчасність, зрозумілість, доступність, стислість.
Технологічний етап виконання проекту
1. Заповни таблицю, в якій покажи послідовність виготовлення виробу
Робоче місце - це ділянка майстерні з необхідним обладнанням,
інструментами та матеріалами, на якій виконуються практичні роботи.
Робоча зона - це простір, у межах якого можна дістати потрібний
інструмент або матеріал.
3. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи.
Запиши у зошит 4-5 правил безпечної праці, які потрібно виконувати під час виготовлення виробу.
4. Виконай технологічні операції з виготовлення виробу згідно складеного плану.
Заключний етап виконання проект
1. Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит:
Чи отримав ти виріб, який запланував?
Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз?
Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?
2. Підрахуй орієнтовну вартість витрачених матеріалів.
3. Дай у зошиті відповідь на запитання:
Як можна реалізувати спроектований та виготовлений виріб?
4. Проаналізуй результати проектування та презентуй свій виріб (склади самостійно орієнтовний план захисту)
1
Немає коментарів:
Дописати коментар