Сторінки

вівторок

Макет транспортного засобу

     Перед початком роботи над проектом "Макет транспортного засобу" прошу усіх учнів пригадати алгоритм роботи у нашій майстерні. Для цього вам необхідно перейти сюди - "Правила безпечної праці". Наступним кроком прошу пригадати інформацію про те, що таке творчий проект та про те, з яких етапів він складається. Для цього переходимо сюди - "Про проекти".
     Ось і все - ми готові до виконання наступного творчого проекту.

"Макет транспортного засобу" 

Організаційно-підготовчий етап виконання проекту

     Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Інакшими словами, давайте разом проведемо міні-маркетингове дослідження. Для цього:
     1. Дай у зошиті відповіді на запитання: 
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті макети транспортних засобів?
- З яких матеріалів можна виготовити макет транспортного засобу?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).
     2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів фантазування та біоформ. Для цього пвтори інформацію про метод фантазування та ознайомся із матеріалом про метод біоформ тут - "Метод проектування". А тепер можна пофантазувати та намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює фантазія і спостереження за природою.
     Отже, перед кожним з нас є фантастичний, незвичний та оригінальний «Макет трансопртного засобу».
     3. Після завершення малюнка коротко опиши у зошиті свою ідею. 
    4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого. 
     Увага! Для початку повтори матеріал про моделі аналоги тут - "Моделі-аналоги". Якщо тобі важко самостійно знайти моделі-аналоги, то можна скористатися загальним «Банком даних виробів-аналогів». На електронному диску, в який ти потрапиш, знайди папку із назвою "Макет транспортного засобу". Ті, що тобі сподобаються (4-5 фото чи більше за бажанням) скопіюй собі на комп'ютер або мобільний пристрій. Ці фото знадобляться нам для подальшої роботи.
     5. Оглянь уважно фото, які ти знайшов сам або вибрав в нашому спільному електронному банку-даних. Після цього дай у зошиті відповіді на запитання: 
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення? 
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення? 
- Який виріб ти обрав би для виготовлення на уроці трудового навчання? 
     6. Зроби у зошиті висновок: 
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________
- Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.
     7. Фото виробу, який ти вибрав за основу, розмісти у повідомленні на нашій "Електронній дошці". Не забудь написати своє прізвище та ім'я.

Конструкторський етап виконання проекту

     1. Повтори інформацію про створення креслеників та ескізів деталей, перейшовши сюди - "Графічні зображення".
     2. Виконай лабораторно-практичну роботу:

     3. Спробуй створити кресленик або ескіз за поданим зразком:
     4. Створи необхідний для майбутньої роботи шаблон за вибором. Наприклад:
     5. При потребі виконай додатково малюнки, схеми, викрійки, варіанти оздоблення. 
Увага! Для цього використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон.
    6. Не забувай про те, що виріб буде складатись з декілької детелей. Про те, що таке деталі, дізнайся тут - "Деталі".
     7. Повтори інформацію про конструкційні матеріали та їх властивості тут - "Матеріали для роботи". 
     8. Визнач, які матеріали потрібні тобі для роботи та їхню кількість. Заповни в зошиті таблицю. Не забудь про те, що обирати матеріали потрібно, враховуючи їх властивості.
     9. Визнач, які інструменти та пристосування потрібні тобі для роботи. Заповни у зошиті таблицю.

Технологічний етап виконання проекту

     1. Ознайомся із слайдами. Визнач, які технологічні операції будуть необхідні для виконання проекту. Заповни таблицю, склавши план виконання технологічних операцій. 





     2. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи. 
     З ними ти ознайомишся на кожному уроці під час виготовлення виробу.
     3. Виконай технологічні операції згідно складеного плану. 

Заключний етап виконання проекту

     1. Дай у зошиті відповідь на запитання: 
- Чи отримав ти виріб, який запланував? 
- Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз? 
- Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту?
     2. Визнач приблизну вартість використаних матеріалів. 
     3. Презентуй свій виріб за таким орієнтовним планом: 
- Призначення виробу, його застосування. 
- Хто буде ним користуватись? 
- Чи можна його продати? 
- Чи будуть його купувати? 
- Чому?
     4. Придумай рекламу для свого виробу.
 
Додаткова презентація для учнів 6-го класу

1

3 коментарі:

  1. Конкретно розкрита тема! Автор Супер!

    ВідповістиВидалити
  2. Сайт не доробленний. Коли жмеш на кнопку «Банком даних виробів-аналогів» на сайт не заходе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Посилання активне тільки під час виконання проекту. Також можна більше дізнатись на новому сайті - https://sites.google.com/view/trydovenavchan/

      Видалити