Сторінки

неділя

Помічник шестикласникам

    А зараз пропоную повторити та ознайомитись з інформацією, яка стане в пригоді шестикласникам при виконанні творчих проектів у поточному навчальному році.

Давайте будемо здорові! 

     З чого розпочати? В першу чергу ми повинні пам’ятати і знати про те, що головним для кожної людини в світі є здоров’я. Це означає, що розпочинати проект ми будемо з питань, пов’язаних із здоров’ям і безпечною поведінкою. Адже більшість наших уроків тепер проходитиме у шкільній майстерні, де нас будуть оточувати різноманітні інструменти та обладнання. 
     Як правильно поводитись у майстерні? Як зберегти своє здоров’я і не нашкодити здоров’ю однокласників? Щоб відповісти на ці запитання, давайте ознайомимось із основними правилами внутрішнього розпорядку шкільної майстерні, загальними правилами виробничої гігієни та загальними правилами безпечної праці під час виконання практичних робіт. Для цього перейдіть за цим посиланням – «Давайте поводити себе правильно». 

Неймовірний світ проектів. 

     Створення будь-якого виробу розпочинається з добре продуманого творчого плану, який називається проектуванням. 
     Розробка проекту включає в себе декілька етапів: вибір теми та об’єкту, розробку зображення предмету, підбір матеріалів, виготовлення виробу та його перевірку в роботі. Отож, давайте пригадаємо їх, перейшовши за наступним посиланням – «Проект та його основні етапи».
     Важливою складовою частиною організаційного етапу кожного проекту є міні-маркетингове дослідження. Давайте пригадаємо інформацію про нього, перейшовши за посиланням – «Міні-маркетингове дослідження». 
     Нагадую, що вироби, подібні за призначенням до того, який ми будемо виготовляти, називаються моделями-аналогами. Саме ж слово «аналог» походить з грецької мови й означає подібний. З моделей-аналогів ми формуємо банк-даних творчих ідей (фото чи малюнки виробів), на основі яких виберемо базову модель, що стане основою для подальшої роботи. 
     Створюючи нові вироби, ми будемо користуватись різноманітними методами проектування. Одним із них - методом фантазування, ми вже познайомились у 5-у класі. Повторіть інформацію про нього, перейшовши за наступним посиланням – «Метод фантазування» (4д_метод фантазування). 
     Метод, з яким ми познайомимось цього року називається «Метод біоформ». Використовуючи його, ми використовуємо не тільки свою фантазію, але й частинки навколишнього світу – живу природу. Як це відбувається? Про це ви дізнаєтесь, перейшовши за посиланням - «Метод біоформ». 

Графічні зображення.

     Що означають слова кресленик, ескіз та об’ємне зображення, які ми будемо використовувати під час виконання творчих проектів? Деякі з них вам уже відомі, а з деякими потрібно познайомитись детальніше. 
     Отож, для початку повторіть інформацію про графічні зображення, перейшовши за наступним посиланням – «Графічні зображення». 
     А зараз важлива інформація про те, як виконуються кресленики та ескізи, а також про лінії креслення, масштаб та формат. Для ознайомлення переходимо за цим посиланням – «Кресленики та ескізи». 
     За креслениками та ескізами виготовляють деталі, з яких потім складають виріб. Що ж означає слово «деталь»? Якими бувають деталі? Якими способами їх можна виготовити? Про це ви дізнаєтесь, перейшовши за посиланням – «Деталі та способи їх виготовлення».

Конструкційні матеріали.

     Як вам відомо, для виготовлення виробу потрібно обрати відповідні конструкційні матеріали. Інформацію про них ви можете повторити, перейшовши за посиланням – «Природні та штучні конструкційні матеріали». 
     В 6-у класі ми повинні навчитись обирати конструкційні матеріали для майбутнього виробу, використовуючи знання про їх властивості. Детальніше про це читаємо тут – «Властивості конструкційних матеріалів». 

Технологічні операції.

     Процес виготовлення виробу можна поділити на певні етапи, які ми будемо називати виконанням технологічних операцій
     Виготовлення виробу розпочинають з розмічання, про яке дізнаємось детальніше, перейшовши за посиланням – «Технологічна операція розмічання».
     Після того, як ми виготовили деталі виробу, нам необхідно їх з’єднати між собою. Про цей процес ви дізнаєтесь, перейшовши за посиланням – «Технологічна операція з’єднання». Також часто ми використовуємо у своїй роботі термоклей. Про те, як правильно ним користуватись, дізнаємось, перейшовши за посиланням «Використання термоклею».
     Одним із завершальних і надважливих етапів у виготовленні виробу є технологічна операція оздоблення. У навколишньому світі поняття оздоблення дуже тісно пов’язане із декоративно-прикладним (ужитковим) мистецтвом. Про нього ви дізнаєтесь, скориставшись наступним посиланням – «Декоративно-прикладне (ужиткове) мистецтво».

Інструменти, обладнання, пристосування, техніка.

     Для виконання технологічних операцій ми будемо використовувати інструменти, пристосування, обладнання та техніку. Ми вже знаємо про те, що кожен інструмент з часом зазнавав змін та удосконалювався. Повторити інформацію про знаряддя праці нам допоможе наступне посилання - «Інструменти та обладнання». 

А зараз переходимо до проектів, які ми обрали для виконання в поточному навчальному році. 

2020-2021 навчальний рік

  "Творчі проекти"

 

Немає коментарів:

Дописати коментар