Пропоную ознайомитись з інформацією, яка стане в пригоді учням 5-х класів при виконанні кожного творчого проекту у поточному навчальному році.
Давайте будемо здорові!
З чого розпочати? В першу чергу ми повинні пам’ятати і знати про
те, що головним для кожної людини в світі є здоров’я. Це означає, що
розпочинати проект ми будемо з питань, пов’язаних із здоров’ям і
безпечною поведінкою. Адже більшість наших уроків тепер проходитиме у
шкільній майстерні, де нас будуть оточувати різноманітні інструменти та
обладнання.
Як правильно поводитись у майстерні? Як зберегти своє здоров’я і не
нашкодити здоров’ю однокласників? Щоб відповісти на ці запитання,
давайте ознайомимось із основними правилами внутрішнього розпорядку
шкільної майстерні, загальними правилами виробничої гігієни та
загальними правилами безпечної праці під час виконання практичних робіт.
Для цього перейдіть за цим посиланням – «Давайте поводити себе правильно».
Неймовірний світ проектів.
Створення будь-якого виробу розпочинається з добре продуманого творчого плану, який називається проектуванням.
Розробка проекту включає в себе декілька етапів: вибір теми та
об’єкту, розробку зображення предмету, підбір матеріалів, виготовлення
виробу та його перевірку в роботі.
Як створити нову річ? Звідки беруться нові ідеї? Як почати
виготовлення нового виробу? Відповіді на ці та багато інших запитань, ви
дізнаєтесь, перейшовши за наступним посиланням – «Неймовірний світ проектування».
Важливою складовою частиною кожного проекту є міні-маркетингове
дослідження. Давайте дізнаємось про нього детальніше, перейшовши за
посиланням – «Міні-маркетингове дослідження».
Наша праця буде більш продуктивною тоді, коли ми в своїй роботі
будемо використовувати досвід інших людей. Тобто, щоб знову не
«винаходити велосипед», слід ознайомитися з іншими, подібними до нашого
виробами, які були створені раніше.
Вироби, подібні за призначенням, на основі яких здійснюють розробку власної конструкції виробу, ми називатимемо виробами-аналогами або моделями-аналогами. Термін аналог походить з грецької мови й означає подібний. Саме з моделей-аналогів і формують банки-даних ідей (фото чи малюнки виробів), на основі яких розробляється власний виріб.
Створюючи вироби, ми будемо користуватись різноманітними методами
проектування. Один із них називається методом фантазування.
Використовуючи його, ми уявляємо собі виріб, якого насправді не існує.
Або переміщуємо виріб, який існує, у фантастичні умови. Як це зробити?
Про це ви дізнаєтесь, перейшовши за посиланням - «Метод фантазування».
Графічні зображення.
Що означають слова кресленик, ескіз та об’ємне зображення,
які ми будемо використовувати під час виконання творчих проектів?
Інформацію про них ви знайдете, перейшовши за цим посиланням – «Графічні зображення».
Конструкційні матеріали.
Для виготовлення кожного виробу нам також будуть потрібні різноманітні матеріали, які називають конструкційними. Як вибрати саме той матеріал, який буде найкращим для нашого проекту? Про це ви дізнаєтесь, перейшовши за цим посиланням – «Конструкційні матеріали».
Технологічні операції.
Процес виготовлення виробу можна поділити на певні етапи, які ми будемо називати виконанням технологічних операцій.
Виготовлення виробу розпочинають з розмічання, про яке дізнаємось детальніше, перейшовши за посиланням – «Технологічна операція розмічання».
Після того, як ми виготовили деталі виробу, нам необхідно їх з’єднати між собою. Про цей процес ви дізнаєтесь, перейшовши за посиланням – «Технологічна операція з’єднання». Також часто ми використовуємо у своїй роботі термоклей. Про те, як правильно ним користуватись, дізнаємось, перейшовши за посиланням «Використання термоклею».
Одним із завершальних і надважливих етапів у виготовленні виробу є технологічна операція оздоблення.
У навколишньому світі поняття оздоблення дуже тісно пов’язане із
декоративно-прикладним (ужитковим) мистецтвом. Про нього ви дізнаєтесь,
скориставшись наступним посиланням – «Декоративно-прикладне (ужиткове) мистецтво».
Інструменти, обладнання, пристосування, техніка.
Для виконання технологічних операцій ми будемо використовувати
інструменти, пристосування, обладнання та техніку. Слід відзначити, що
кожен інструмент з часом зазнавав змін та удосконалювався. Як це
відбувалося? Відповідь на це запитання та іншу цікаву інформацію про
інструменти, пристосування та обладнання ви дізнаєтесь, перейшовши за
цим посиланням – «Розвиток техніки».
Давайте потренуємось!
Так, як же, спроектувати новий виріб, використовуючи інформацію,
яку ми отримали вище? Уважно прочитайте короткий опис (приклад) проекту і
спробуйте виконати його самостійно. Для цього перейдіть за посиланням –
«Давайте потренуємось».
Немає коментарів:
Дописати коментар