Тема №1-2 по проекту «Іграшка для мене, іграшка для тебе, іграшка для всіх…» для учнів 8-х класів – «Вступ. Підготовчий етап проекту».

План

1. Уважно перегляньте презентацію – «Вступ. Підготовчий етап проекту»

2. При потребі ознайомтесь з основними правилами безпеки праці – «Давайте будемо здорові»

3. При потребі ознайомтесь з інформацією про етапи виконання творчого проекту – «Проект та його основні етапи»

4. При потребі ознайомтесь з інформацією про виконання дослідження – «Міні-маркетингове дослідження»

5. При потребі ознайомтесь з інформацією про моделі-аналоги – «Моделі-аналоги»

6. Перегляньте банк даних виробів-аналогів – «Банк даних 8 клас».
Увага! За бажанням можна доповнювати банк-даних виробів-аналогів, але тільки після консультації з учителем та за чіткими правилами.
Про те, як знайти необхідну інформацію читаємо тут – «Як шукати потрібну інформацію».

7. Проведіть оцінювання виробів-аналогів за таблицею (накресливши та заповнивши її в зошиті). За бажанням можете розширити перелік критеріїв оцінки виробу.
Увага! Кількість номерів виробів-аналогів буде залежати від наповнюваності нашого банку-даних та вашого вибору.
Нагадую, що ми не маємо змоги доторкнутися до усіх виробів та роздивитися всі їхні особливості. Ми орієнтуємося лише на зображення. Тому одні й ті самі конструкції можуть оцінюватися по-різному. Оцінка залежить від вашого власного досвіду, уподобань, настрою. Якщо виріб, на вашу думку, відповідає критерію, потрібно поставити знак «+», якщо ні - знак «–».
Підрахуйте кількість набраних плюсів по кожному виробу-аналогу.
Зробіть висновок, записавши в зошит наступне речення: «Найбільше знаків «+» у зразка №__, який і стане моєю базовою моделлю».

Домашнє завдання:

1. Виконайте інтерактивну вправу «Світ професій»
2. Виконайте інтерактивну вправу «Вторинний матеріал не викидаємо!»
3. Виконайте інтерактивну вправу – «Будьмо здорові»
4. Виконайте інтерактивну вправу «Як правильно виконати проект»
5. Заповніть «Анкету №1»:
1

Немає коментарів:
Дописати коментар