Сторінки

середа

Обираємо майбутній виріб

     Тема №1-2 по проекту «Іграшка для мене, іграшка для тебе, іграшка для всіх…» для учнів 6-х класів – «Вступ. Підготовчий етап проекту». 


План 

     1. Уважно перегляньте презентацію – «Вступ. Підготовчий етап проекту» 
     2. При потребі ознайомтесь з основними правилами безпеки праці – «Давайте будемо здорові». 
     3. При потребі ознайомтесь з інформацією про етапи виконання творчого проекту – «Вчимось проектувати». 
     4. При потребі ознайомтесь з інформацією про виконання міні-маркетингового дослідження – «Організовуємо пошук інформації». 
     5. Перегляньте банк даних виробів-аналогів – «Банк даних 6 клас». 
     Увага! За бажанням можна доповнювати банк-даних виробів-аналогів, але тільки після консультації з учителем та за чіткими правилами. 
     6. Проведіть оцінювання виробів-аналогів за таблицею (накресливши та заповнивши її в зошиті) 
     Увага! Кількість номерів виробів-аналогів буде залежати від наповнюваності нашого банку-даних. Нагадую, що ми не маємо змоги доторкнутися до усіх виробів та роздивитися всі їхні особливості. Ми орієнтуємося лише на зображення. Тому одні й ті самі конструкції можуть оцінюватися по-різному. Оцінка залежить від вашого власного досвіду, уподобань, настрою. Якщо виріб, на вашу думку, відповідає критерію, потрібно поставити знак «+», якщо ні - знак «–». 
     Підрахуйте кількість набраних плюсів по кожному виробу-аналогу. 
     Зробіть висновок, записавши в зошит наступне речення: «Найбільше знаків «+» у зразка №__, який і стане моєю базовою моделлю». 

Домашнє завдання: 

     1. Виконайте інтерактивну вправу «Світ професій». 
     2. Виконайте інтерактивну вправу – «Будьмо здорові» 
     3. Виконайте інтерактивну вправу «Як правильно виконати проект». 
     4. Заповніть «Анкету №1»:
1
1

Немає коментарів:

Дописати коментар