Сторінки

четвер

Ажурне випилювання - пазли

Проект «Пазли» 

Технологія основна: «Технологія ажурного випилювання» 

Організаційно-підготовчий етап виконання проекту 

     Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі . 
     1. Дай у зошиті відповіді на запитання: 
Для кого або для чого я буду виконувати цей проект? 
Чому я обрав саме цей проект для роботи? 
Яким повинен бути мій майбутній виріб? (сформулюй декілька вимог до майбутнього виробу) 
     2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу фантазування та біоформ. Повторити матеріал про ці методи ти можеш на сторінці "6 клас".
Фантастичні, незвичні, оригінальні, мають зв’язок з природою – тваринами або рослинами - "Пазли".
     3. Коротко опиши у зошиті свою ідею. 
    4. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого. 
     Увага! Якщо важко самостійно знайти інформацію, то можна скористатися загальним «Банком даних виробів-аналогів». 
     5. Оглянь уважно свій банк даних та дай у зошиті відповіді на запитання: 
Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення? 
Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення? 
Який виріб ти обрав би для виконання? 
     6. Зроби у зошиті висновок: 
Я обрав за основу виріб № _____ тому, що _______ 
За який час ти зможеш виготовити виріб? 

Конструкторський етап виконання проекту 

     Додаткове завдання: використовуючи інформацію про створення креслеників та ескізів деталей на сторінці «6 клас» виконай наступні зображення: 
     1. Виконай необхідні для майбутнього роботи малюнки, схеми, викрійки, варіанти оздоблення, шаблони. 
Увага! Для цього використай папір у клітинку, міліметровий папір, картон. 
     2. Повтори на сторінці «6 клас» інформацію про конструкційні матеріали. 
Запам’ятай, що для правильного вибору матеріалів для виготовлення виробу необхідно знайти властивості конструкційних матеріалів. 
     3. Визнач, які матеріали потрібні тобі для роботи та їхню кількість. Заповни в зошиті таблицю. 
     4. Багато виробів складається з окремих частин. 
   Чим складніший виріб, тим більше в ньому складових частин. 
   У багатьох виробах застосовуються однакові частини. Тому іноді їх ще називають типовими. 
   Такі частини, як, наприклад, зубчасті колеса застосовують тільки в окремих виробах (машинах). Тому їх називають спеціальними. До спеціальних частин належать ті, що притаманні тільки окремому виду обладнання, машині чи виробам конкретної моделі, марки або фірми. 
   Частини виробу, які виготовлені з одного куска матеріалу, називають деталями. Деталі, з яких складаються вироби (машини), з’єднують різними способами. Одні деталі з’єднують «назавжди» - нерухомі, а інші – так, щоб їх можна було розібрати і скласти знову, а треті – так, щоб вони могли вільно рухатись одна відносно одної – рухомі. 
     5. Визнач, які інструменти та пристосування потрібні тобі для роботи. Заповни у зошиті таблицю.

Технологічний етап виконання проекту 

     1. Визнач, які технологічні операції будуть необхідні для виконання проекту. Ознайомся із правилами їх виконання. 
 Робоче місце - це ділянка майстерні з необхідним обладнанням, інструментами та матеріалами, на якій виконуються практичні роботи. Робоча зона - це простір, у межах якого можна дістати потрібний інструмент або матеріал. 
     2. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи. 
     Запиши у зошит 4-5 правил безпечної праці, які потрібно виконувати під час виготовлення виробу. 
     3. Виконай технологічні операції з виготовлення виробу згідно складеного плану. 

Заключний етап виконання проекту 

     1. Дай у зошиті відповідь на запитання: 
Чи отримав ти виріб, який запланував? 
Щоб ти змінив у виробі, якби виготовляв його ще раз? 
Що для тебе виявилось найскладнішим у виконанні проекту? 
     2. Підрахуй кількість та вартість використаних матеріалів та дай у зошиті відповідь на запитання. 
Яка є можливість реалізації спроектованого та виготовленого виробу? 
     3. Презентуй свій виріб за таким орієнтовним планом: 
Призначення виробу, його застосування. 
Хто буде ним користуватись? 
Чи можна його продати? 
Чи будуть його купувати? 
Чому? 
1

Немає коментарів:

Дописати коментар