Сторінки

вівторок

Мій одяг – мій імідж

     Пропоную вашій увазі матеріал для виконання міні-проекту "Мій одяг - мій імідж" учнями 8-го класу. Читаємо, виконуємо і навчаємось.

     1. Запишіть у зошиті відповіді на запитання: 
- Чи доводилося тобі самостійно купувати одяг і взуття? 
- На що ти звертав увагу? 
- Які речі на твою думку, обов’язково мають бути у твоєму гардеробі 
- Які основні правила вибору одягу 
     2. Виконай завдання: 
- Визнач свій розмір одягу (користуючись сантиметровою стрічкою, зніми свої мірки запиши та визнач свій розмір одягу за таблицями) 
Зріст ____________
Обхват грудей ______________
Обхват стегон _______________
     Мій розмір ___________________
     3. Виконай завдання: 
- Визнач свій розмір для купівлі джинсів 
     Розмір визначають за допомогою довжини виробу і обхвату талії (для визначення скористайся таблицями, що розиашовані вище). 
     Мій розмір ________________________
     4. Запишіть у зошиті відповідь на запитання: 
- Які основні правила вибору взуття 
     5. Виконай завдання. 
- Визнач розмір взуття. 
     Для цього необхідно виміряти довжину стопи. Для визначення довжини стопи виміряй відстань між найбільш віддаленими точками, як показано на малюнку. 
- Визнач розмір за таблицею. 
     Мій розмір взуття _____________
     6. Запишіть у зошиті відповіді на запитання: 
- Чи довіряють дорослі тобі прання, прасування
- Якими засобами для чищення одягу і взуття ти користуєшся
     7. Розглянь ярлики на своєму одязі. 
- Запиши правила догляду за виробами
     8. Визнач, з якого матеріалу виготовлене твоє взуття. 
- Склади послідовність догляду за ним.

9 коментарів: