Проект «Закладка для книги»
Перед початком роботи усім учням необхідно ознайомитись з основними правилами техніки безпеки та алгоритмом роботи у майстерні. Для цього вам необхідно перейти сюди - "Правила безпечної праці".
Наступним кроком прошу ознайомитись з інформацією про те, що таке творчий проект та з яких основних етапів він складається. Для цього переходимо сюди - "Про проекти".
Ось і все - ми можемо приступати до виконання творчого проекту
"Закладка для книги"
Організаційно-підготовчий етап виконання проекту
1. Дай у зошиті відповіді на запитання:
2. Дізнайся цікаву інформацію про закладки для книг. Наприклад:
3. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу фантазування. Для цього спочатку переглянь матеріал ось тут: "Метод фантазування". А тепер можна і трішки пофантазувати та виготовити свій перший нескладний виріб з допомогою методу фантазування. Головне - ніяких обмежень.
3. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу фантазування. Для цього спочатку переглянь матеріал ось тут: "Метод фантазування". А тепер можна і трішки пофантазувати та виготовити свій перший нескладний виріб з допомогою методу фантазування. Головне - ніяких обмежень.
Конструкторський етап виконання проекту
1. Зверніть увагу:
2. А зараз давайте спробуємо виготовити нескладну закладку для книги у формі мишки:
3. Ознайомся з інформацією про створення креслеників та ескізів деталей, перейшовши сюди - "Графічні зображення". А також зверни увагу на наступне:
4. Створи необхідні для майбутньої роботи шаблони за таким зразком:
Технологічний етап виконання проекту
1. Увага! Під час виконання технологічних операцій обов’язково дотримуйся правил безпечної роботи.
2. Виконай технологічні операції та створи закладку для книги "Мишка":
3. А ось, що вийшло в учнів у попередні роки:
3. А ось, що вийшло в учнів у попередні роки:
Продовжуємо проектну діяльність:
1. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до того, який ти хочеш виготовити. Наприклад:
6. Зверни увагу:
7. Створи необхідну для майбутньої роботи документацію або отримай її у вчителя.
- Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим для виготовлення?
- Який із виробів, на твою думку, є найлегшим для виготовлення?
- Який виріб ти обрав би для виготовлення на уроці трудового навчання?
3. Зроби у зошиті висновок:
- Я обрав за основу виріб під назвою ________________тому що ________.
- Я думаю, що зможу його виготовити за _______________________ уроків.
4. Зверни увагу:
5. Зверни увагу та запиши відповіді у зошит:4. Зверни увагу:
6. Зверни увагу:
7. Створи необхідну для майбутньої роботи документацію або отримай її у вчителя.
8. Виконай технологічні операції та заверши виготовлення виробу. Після цього виклади фото свого проекту на нашій "Електронній дошці". Не забудь написати своє прізвище, ім'я та паралель класу.
Заключний етап виконання проекту
1. Дай у зошиті відповідь на запитання:
Дякую.Гарні вироби, просте і логічне виконання проекту. Дозвольте використати Ваші напрацювання? Вам творчих ідей та креативних учнів.
ВідповістиВидалитиХорошо систематизированный материал. Спасибо. Радуюсь, что у кого-то в классе есть электронные доски и технические возможности так проводить урок трудового обучения Успехов Вам!
ВідповістиВидалити